A short, anonymous survey on how the spread of COVID-19 is affecting your life.

Your country of residence:

[Other countries]

Please share this page!

Argentina

¿Tienes 2-3 minutos? Apreciaríamos que emplearas ese tiempo en responder una encuesta breve ➡️ sobre cómo la transmisión del coronavirus (COVID-19) está afectando tu vida. Somos un laboratorio de investigación universitario intentado entender cómo la gente está lidiando con la crisis. ¡Tu experiencia importa! ¡Ayúdanos compartiendo esta escuesta con tus amigos! La encuesta es anónima.

Brasil

Se você tiver 2 ou 3 minutos, ficaríamos muito gratos se você pudesse responder à essa pequena enquete ➡️️ para nos dizer como o coronavirus (COVID-19) está afetando a sua vida. Nós somos um laboratório de pesquisa tentando entender melhor como pessoas estão lidando com essa crise. Sua participação importa! Por favor nos ajude compartilhando essa enquete com seus amigos! Essa enquete é totalmente anônima.

Deutschland

Falls Sie 2-3 Minuten Zeit haben, würden wir uns freuen, wenn Sie diese kurze Umfrage ➡️️ zur Ausbreitung des Coronavirus (COVID-19) und dessen Auswirkungen auf Ihren Alltag beantworten könnten. Wir sind eine universitäre Forschungsgruppe und versuchen zu verstehen, wie Menschen mit der Krise umgehen. Ihre Beteiligung hilft uns sehr! Bitte helfen Sie uns, indem Sie diese Umfrage mit Ihren Freunden teilen! Diese Umfrage ist anonym.

España

¿Tienes 2-3 minutos? Apreciaríamos que emplearas ese tiempo en responder una breve encuesta ➡️ sobre cómo la transmisión del coronavirus (COVID-19) está afectando tu vida. Somos un laboratorio de investigación universitario intentado entender cómo la gente está lidiando con la crisis. ¡Tu experiencia importa! ¡Ayúdanos compartiendo esta escuesta con tus amigos! La encuesta es anónima.

France

Italia

México

Schweiz/Suisse/Svizzera

DEUTSCH: Falls Sie 2-3 Minuten Zeit haben, würden wir uns freuen, wenn Sie diese kurze Umfrage ➡️ zur Ausbreitung des Coronavirus (COVID-19) und dessen Auswirkungen auf Ihren Alltag beantworten könnten. Wir sind eine universitäre Forschungsgruppe und versuchen zu verstehen, wie Menschen mit der Krise umgehen. Ihre Beteiligung hilft uns sehr! Bitte helfen Sie uns, indem Sie diese Umfrage mit Ihren Freunden teilen! Diese Umfrage ist anonym.

FRANÇAIS: Si vous disposez de 2 à 3 minutes, nous vous serions très reconnaissants de bien vouloir répondre à ce court questionnaire ➡️ pour nous dire comment la propagation de la maladie du coronavirus (COVID-19) affecte votre vie. Nous sommes un laboratoire de recherche universitaire qui essaie de mieux comprendre comment les gens font face à la crise. Votre contribution est importante ! Aidez-nous en partageant cette enquête avec vos amis ! Ce questionnaire est anonyme.

ITALIANO: Se hai 2-3 minuti, ti pregiamo di rispondere a questo questionario ➡️ per farci sapere come la diffusione di COVID-19 ha impatto sulla tua vita. Siamo un laboratorio universitario di ricerca che cerca di capire come le persone stanno affrontando la crisi. Ti preghiamo di aiutarci condividendo questo sondaggio con i tuoi amici. Questo sondaggio è anonimo.

Singapore

If you have 2-3 minutes, we would greatly appreciate it if you could take this short survey ➡️ to tell us how the spread of coronavirus disease (COVID-19) is affecting your life. We are a university research lab trying to better understand how people are dealing with the crisis. Your input matters! Please help us by sharing this survey with your friends! This survey is anonymous.

United Kingdom

United States

中华人民共和国

如果您能用两三分钟的时间来参与本次调查 ➡️,让我们了解新冠肺炎疫情的传播如何影响您的生活,我们将十分感激。我们是一个大学研究实验室,正致力于更好地理解人们如何应对这次危机。您的回复对我们十分重要! 请帮助我们将本问卷分享给您的朋友们。 本次调查为匿名调查。

대한민국

코로나 바이러스(COVID-19)가 확산되는 것이 여러분의 생활에 어떤 영향을 미치는지에 대한 2-3분 가량의 간단한 설문입니다 ➡️. 참여해주신다면 정말 감사하겠습니다. 저희는 대학교 소속 연구진이며 사람들이 위기에 어떻게 대처하는지를 더 잘 이해하고자 합니다. 여러분의 참여가 큰 도움이 됩니다! 설문조사 링크를 자유롭게 공유해주시면 큰 도움이 됩니다. 이 설문은 익명으로 처리됩니다.

For all other countries…

… please click here.

Survey conducted by EPFL Data Science Lab. Contact: Prof. Robert West.